Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 10:52:05 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02963 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla, Tartu 
mnt 88 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Maaüksus piirneb riigiteega (22130 
Tartu-Ülenurme). Juurdepääsu muutmine ja ehitise kavandamine 
teekaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26954561>  (menetlus nr: 
424083), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (RIIVO LEITEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister